V akých veciach vám môže Klientske centrum pomôcť

Klient bytového družstva môže v našom centre, ktoré sídli na ulici Karpatskej 57/31, Svidník vybaviť prakticky všetky bežne sa vyskytujúce požiadavky:

Vydávame potvrdenia, napríklad:

  • Potvrdenie správcu o nedoplatkoch
  • Potvrdenie o veku stavby – za účelom znaleckého posudku
  • Potvrdenie o výške poistného – ak vlastník rieši poistnú udalosť

Realizujeme zmeny a prevody práv vlastníkov a členov:

  • Zmena vlastníka bytu pri predaji, dedičstve, rozvode
  • Prevod členských práv družstevných bytov

Poskytujeme nasledujúce služby:

  • Informácie o zálohových platbách
  • Informácie alebo zmeny mesačného predpisu
  • Informácie alebo prípadné vyriešenie nezrovnalosti v ročnom vyúčtovaní
  • Informácie o platbách do fondu prevádzky, údržby a opráv

Prijímame požiadavky na:

  • Opravy a údržbu realizované cez stredisko údržby
  • Riešenie porúch a problémov v spoločných priestoroch
  • Prijímame žiadosti o stavebné úpravy za účelom udelenia súhlasu alebo predbežného súhlasu

Vyhľadáme dokumenty a informácie v archíve BD Svidník:

  • Projektová dokumentácia
  • Informácie o minulých obnovách bytových domov

Poskytujeme informácie a asistenciu pri riešení rôznych problémov týkajúcich sa bytov a bytových domov v správe BD Svidník.

Čo vybavíte osobne, telefonicky, e- mailom:

Všetky informácie a podporu vám radi poskytneme pri osobnej návšteve klientskeho centra.
Niektoré záležitosti možno vybaviť aj e-mailom, napr. nahlásenie zmeny v počte osôb a telefonicky napr. všeobecné informácie a informácie o platbách.

Ak si nie ste istí, či treba prísť osobne alebo čo k vybaveniu vašej veci potrebujete, zatelefonujte nám ešte pred osobnou návštevou v pracovný deň.

Počas štátnych sviatkov býva klientske centrum zatvorené.

Upozornenie: Poplatky za služby poskytované v klientskom centre BD Svidník možno v súčasnosti uhrádzať len v hotovosti, teda nie je možná platba platobnou kartou.