V akých veciach vám môže Klientske centrum pomôcť
Klient bytového družstva môže v našom centre, ktoré sídli na ulici Karpatskej 57/31, Svidník vybaviť prakticky všetky bežne sa vyskytujúce požiadavky:
Vydávame potvrdenia, napríklad:
- Potvrdenie správcu o nedoplatkoch
- Potvrdenie o veku stavby – za účelom znaleckého posudku
- Potvrdenie o výške poistného – ak vlastník rieši poistnú udalosť
Realizujeme zmeny a prevody práv vlastníkov a členov:
- Zmena vlastníka bytu pri predaji, dedičstve, rozvode
- Prevod členských práv družstevných bytov
Poskytujeme nasledujúce služby:
- Informácie o zálohových platbách
- Informácie alebo zmeny mesačného predpisu
- Informácie alebo prípadné vyriešenie nezrovnalosti v ročnom vyúčtovaní
- Informácie o platbách do fondu prevádzky, údržby a opráv
Prijímame požiadavky na:
- Opravy a údržbu realizované cez stredisko údržby
- Riešenie porúch a problémov v spoločných priestoroch
- Prijímame žiadosti o stavebné úpravy za účelom udelenia súhlasu alebo predbežného súhlasu
Vyhľadáme dokumenty a informácie v archíve BD Svidník:
- Projektová dokumentácia
- Informácie o minulých obnovách bytových domov
Poskytujeme informácie a asistenciu pri riešení rôznych problémov týkajúcich sa bytov a bytových domov v správe BD Svidník.
Čo vybavíte osobne, telefonicky, e- mailom:
Všetky informácie a podporu vám radi poskytneme pri osobnej návšteve klientskeho centra.
Niektoré záležitosti možno vybaviť aj e-mailom, napr. nahlásenie zmeny v počte osôb a telefonicky napr. všeobecné informácie a informácie o platbách.
Ak si nie ste istí, či treba prísť osobne alebo čo k vybaveniu vašej veci potrebujete, zatelefonujte nám ešte pred osobnou návštevou v pracovný deň.
Počas štátnych sviatkov býva klientske centrum zatvorené.
Upozornenie: Poplatky za služby poskytované v klientskom centre BD Svidník možno v súčasnosti uhrádzať len v hotovosti, teda nie je možná platba platobnou kartou.