V akých veciach vám môže Klientske centrum pomôcť
Klient bytového družstva môže v našom centre, ktoré sídli na ulici Karpatskej 57/31, Svidník vybaviť prakticky všetky bežne sa vyskytujúce požiadavky:
Vydávame potvrdenia, napríklad:
- Potvrdenie správcu o nedoplatkoch
 - Potvrdenie o veku stavby – za účelom znaleckého posudku
 - Potvrdenie o výške poistného – ak vlastník rieši poistnú udalosť
 
Realizujeme zmeny a prevody práv vlastníkov a členov:
- Zmena vlastníka bytu pri predaji, dedičstve, rozvode
 - Prevod členských práv družstevných bytov
 
Poskytujeme nasledujúce služby:
- Informácie o zálohových platbách
 - Informácie alebo zmeny mesačného predpisu
 - Informácie alebo prípadné vyriešenie nezrovnalosti v ročnom vyúčtovaní
 - Informácie o platbách do fondu prevádzky, údržby a opráv
 
Prijímame požiadavky na:
- Opravy a údržbu realizované cez stredisko údržby
 - Riešenie porúch a problémov v spoločných priestoroch
 - Prijímame žiadosti o stavebné úpravy za účelom udelenia súhlasu alebo predbežného súhlasu
 
Vyhľadáme dokumenty a informácie v archíve BD Svidník:
- Projektová dokumentácia
 - Informácie o minulých obnovách bytových domov
 
Poskytujeme informácie a asistenciu pri riešení rôznych problémov týkajúcich sa bytov a bytových domov v správe BD Svidník.
Čo vybavíte osobne, telefonicky, e- mailom:
Všetky informácie a podporu vám radi poskytneme pri osobnej návšteve klientskeho centra.
Niektoré záležitosti možno vybaviť aj e-mailom, napr. nahlásenie zmeny v počte osôb a telefonicky napr. všeobecné informácie a informácie o platbách.
Ak si nie ste istí, či treba prísť osobne alebo čo k vybaveniu vašej veci potrebujete, zatelefonujte nám ešte pred osobnou návštevou v pracovný deň.
Počas štátnych sviatkov býva klientske centrum zatvorené.
Upozornenie: Poplatky za služby poskytované v klientskom centre BD Svidník možno v súčasnosti uhrádzať len v hotovosti, teda nie je možná platba platobnou kartou.
